Tuesday, December 14, 2010

:: niat mao BF

   since ak xdpt breastfeed aish selama 2taon.. kali ni aku awl2 lg dh niat nk BF kn baby yg bkl lahir ni. xmo ssu tepong yg bbagai2. aku mampu. aku de stok susu yg byk. cme ati x ckup kuat mlyn 1001 cter xbaik ttg BF. pnyudahnya, aish minom susu ibu dgn btol. siap selang seli ngn ssu ibu lembu. huh,, sjk tu la aku benti dr BF die. Bf pon mse dlm ari jek. sadis!
   Niat baru ni aku dh tnm awl2. bby lahir sok, aku nk trus ssu kn bby sblom nurse bg botol ssu pd bby. my mom pon dh tau niat baru ni n die sokong sgt2. nnt ank x mesra ngn ibunya, i2 pesan mom dlu. huhuu...
   i'allah aku dah bulat tekad kali ni. lgpon nnt cuti bersalin 90ari. aku de byk mse nk spend ngn ank2. mudah2an sgala impian ni trcapai dan aku diberi laluan yg senang untuk penuhi semua ini. amin...

0 comments:

Post a Comment